تجربیات بچه داری

اینجا روایتی است از زندگی و تجربیات یک مادر❤

وقتی من مادر شدم

1397/9/13 11:58
نویسنده : مامانی
109 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل بهمن سال 1396 بود سخت گرم کار بیرون و اسباب کشی بودم. احساس خستگی و ضعف و گر گرفتگی سراغم اومده بود. همه رو انداختم سر اسباب کشی های پشت سر هم کل خانواده که منم درش دخیل بود.

یه روز این حال عجیب تر از یه خستگی بنظرم رسید و به باردار بودن شک کردم و درست زده بودم وسط خاالخندونک

 فردای اون روز رفتم آزمایش و نتیجه مثبت بدست آمدم خانه!!!

باورم نمی شد . بین آسمان و زمین بودم. یک شاخه گل خریدم با یک یادداشت به همسرم داد. ایشون هم سعی می کرد خوشحالی کنه اما نمی تونست شوکه شدنش رو مخفی کنهتعجب خلاصه ما وارد خلسه ای عمیق  و شیرین شدیم. 

از فرداش داستان زندگی ما و پسر کوچولو  شروع شد.

روزگار عاشقی شروع شد ...گل

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
13 آذر 97 22:44
مبارک باشه بسلامتی انشالله❤❤❤