تجربیات بچه داری

اینجا روایتی است از زندگی و تجربیات یک مادر❤

دکتر معتبر

1397/9/19 14:17
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

همونطوری که قبلا تعریف کردم دکتر زنان من بخاطر غش کردن برام مشاوره قلب و مغز و اعصاب خواست. منم خیلی مسئله رو جدی نگرفته بودم، رفتم یک کلینیک نزدیک محل کارم.متخصص نوار قلب و اکو انجام داد و بعد از اتمام کارش با یه حالت مستأصل که نمیدونه بگه موضوع رو یا نگه گفت: یه چیزای مشکوکی دیدم نمیدونم بگم یا نه! من انگار یه پارچ آب یخ رو سرم ریختن گفتم: خواهش میکنم هرچی هست بگید. گفت: غیر از اینکه دریچه های قلبت شله، من یک سوراخ در قلبت دیدم که بخاطر اینکه بارداری تا سن بارداری بالاتر نرفته و جنین بزرگ تر نشده باید هرچه سریعتر عمل بشی تعجب یهو قالب تهی کردم. دست خودم نبود زدم زیر گریهگریه گفت ناراحت نباش چیزی نیست بعدش باید تا آخر عمر یک قرصی بخوری و ... خلاصه با چشم گریان اومدم خونه به خانواده گفتم اونا همه گفتند چرت میگه و از یک دکتر آشنا در بیمارستان دولتی وقت گرفتند، تا روزی که برم پیشش فقط صبح و شب اشک ریختم.

رفتم و خدا رو شکر آزمایش های کامل انجام داد و گفت هیچی نیست و حتی نیاز نیست پیش دکتر مغز و اعصاب برم. در اون مدت خیلی فشار و استرس بهم وارد شد همش فکر میکردم چرا الان که خدا بهم بچه داده باید این اتفاق بیفته و من متوجه این موضوع بشم. بعدش که فهمیدیم هیچی نیست برای اون دکتر و کلینیک واقعا متاسف شدم که فقط کلی از من پول گرفتند و تشخیص اشتباه داشتند. حتی بعضی افراد خانواده میخواستند برن با اون دکتر برخورد کنند تو که مطمئن نبودی چرا یک زن باردار رو در چنین شرایطی قرار دادی.عصبانی

ستارهتوصیه دکتر برای افت فشار و غش کردن در ابتدای بارداری: 

نوشیدن آب زیاد

اجتناب از ایستادن زیاد

خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر اما بیشتر

ستارهو توصیه خیلی خیلی مهم من به همه همیشه و بویژه در این دوران پیش دکترهای مطمئن و معتبر برید تا دچار چنین اضطراب ها و فشارهایی نشید و الکی هم پول بیخود خرج نکنید. در مورد دکتر زنان هم حتما دنبال کسی باشید که اقوام، آشنایان پیشش رفتند و راضی بودند و ضمنا دسترسی بهش راحته و به محل زندگی شما نزدیکه.

به امید اینکه هیچ مادر و زن بارداری دچار هیچ مریضی جانبی نشهگل

پسندها (6)

نظرات (1)

مامانمامان
20 آذر 97 10:24
منم توی بارداری دوتاتجربه تلخ داشتم.واقعاهرتشخیصی قابل اعتمادنیست.خداروشکر برای شماهم بخیرگذشت